بی تو

از جون مرغ تا شیر مارمولک

بی تو

از جون مرغ تا شیر مارمولک

فارق الطهسیل پیام نور

 

اولین سگ راهنمای نابینایان از دانشگاه پیام نور فارغ التحصیل شد!!!

 

نظرات 6 + ارسال نظر
کوروش پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 08:49 ق.ظ http://lovemeans.blogsky.com/

سلام
تند نرو

niyoosha پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:54 ق.ظ

نامه :

ای مهربانم می خواستم از میان باغچه گل واژه ها برایت اسمی پیدا کنم که سزاوار زیبای هایت باشد:

گفتم اسمت راسلام بگذارم دیدم به خداحافظی ختم می شود

گفتم اسمت را زندگی بگذارم دیدم که با مرگ تمام می شود

گفتم اسمت را گل بگذارم دیدم پژمرده گی قاتلت می شود

گفتم اسمت را تولد بگذارم که دیدم به کوچه ممات بر می خورد.

پس یافتم آنچه راکه می بایست می یافتم اسمت را نفس می گذارم که اگر رفتی خودم هم با تو بروم

مریم پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:23 ق.ظ

سلام
اگه خودت پیام نوری نبودی دلم نمی سوخت....................

غزل پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:34 ق.ظ

گذشته زود از یاد آدم میره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

کوروش شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:38 ق.ظ http://lovemeans.blogsky.com/

هههههههههههه
تا تو باشی به پیام نوریها توهین نکنی
دیگه از این عکسها نذاری
یه توضیح هم واسه عموم بدم :
سرور ۵۰ Megs که اجازه گذاشتن فایلها رو روی اینترنت میده اجازه نمیده از سایتهایی غیر از سایتهای خودش به اونها لینک بدید پس تا اطلاع ثانوی از سرورهای زیر استفاده کنید
www.tinypic.com
www.imagespot.com

ابجدیان یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:46 ب.ظ

میگم چرا این روزا که هر جا میخوام برم کاراموزی ....به محض شنیدن اسم پیام نور رام نمیدن؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد